Dziś: otwarte od 11 do 18

Często zadawane pytania (FAQ)


Płatności


Jak mogę zapłacić za zakupy?

Przyjmujemy płatność kartą, PayPal, przelewem tradycyjnym lub gotówką przy odbiorze.


Czy mogę dostać fakturę?

Podczas zamawiania zaznacz opcję “Potrzebuję faktury”. 


Dostawa


Jakie są opcje dostawy?

Twoje zakupy możemy wysłać Pocztą Polską (Polska i świat) lub paczkomatem (Polska). 


Ile kosztuje wysyłka?

Koszt przesyłki zostanie obliczony automatycznie po dodaniu towaru do koszyka.
Niektóre kraje poza Unią Europejską mogą obciążyć przesyłkę opłatą celną ponoszoną przez odbiorcę.


Kiedy wyślecie moje zakupy?

Wysyłamy 1-2 dni po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.


Ile trwa dostawa?

Od momentu wysyłki paczki krajowe docierają do adresata zazwyczaj w ciągu 48h. W przypadku przesyłek międzynarodowych czas dostarczenia może wynieść do 7 dni.

 

Zwroty


Do kiedy mogę zwrócić zakupiony towar?

Od momentu otrzymania paczki masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru. Zwracane przedmioty nie mogą nosić oznak użycia.


Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

Prosimy skontaktuj się z nami i odeślij zwracane przedmioty na adres sklepu w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.


Kiedy i jak otrzymam środki za zwrócony towar?

Zwroty realizujemy jak najszybciej, maksymalnie do 14 dni od otrzymania przesyłki od Ciebie. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na ten sam środek płatniczy, którym dokonywany był zakup.